۱۴۰ دستگاه خودروی هنجارشکن در توقیف پلیس

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از توقیف ۱۴۰ دستگاه خودرو‌ی متخلف و هنجار شکن در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در پی مطالبات و درخواست‌های مکرر مردمی در خصوص برخورد با مزاحمت‌های خیابانی از سوی تعدادی از رانندگان متخلف و به جهت ایجاد آرامش خصوصا در ایام تعطیل و ساعات پایانی شب، مأموران پلیس راهور با همکاری یگان‌های انتظامی طرح ارتقای امنیت و آرامش را در شهرستان بیرجند اجرا کردند. 

او افزود: در اجرای این طرح با خودرو‌هایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ‌های غیرمجاز و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد. 


بیشئر بخوانید


سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه در این طرح از ابتدای خرداد تعداد ۸۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند؛ بیان کرد: تعداد ۶۰ دستگاه خودرو نیز به صورت سیستمی توقیف شده است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای خرداد امسال در اجرای این طرح، ۵۵۰ دستگاه خودروی هنجار شکن و متخلف اعمال قانون شدند؛ تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی خودرو‌های متخلف به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف و در پایان پس از رفع نقص و انجام سیر مراحل قانونی خودرو آزاد می‌شود و همچنین در صورت تکرار تخلف و سابقه قبلی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف و محرومیت‌های اجتماعی برای رانندگان متخلف در نظر گرفته خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.